Tyto webové stránky přizpůsobujeme na míru vám. Na základě vašeho chování na webu personalizujeme jeho obsah a zobrazujeme vám relevantní nabídky a produkty a také analyzujeme vaše chování na webu, abychom mohli zlepšovat naše služby nebo pro vás připravovat služby nové. Toho docilujeme užíváním souborů cookies a dalších síťových identifikátorů, které mohou obsahovat osobní údaje. My a partneři máme k těmto údajům na vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ vyjádříte svůj souhlas s užitím souborů cookies a s užitím a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a v reklamních sítích na dalších webech našich partnerů. Nastavení cookies, personalizace a reklamy si můžete změnit kliknutím na tlačítko „Upravit“. Více informací o zpracování údajů a našich partnerech naleznete na této stránce.
Black Friday je tady! Slevy až 70%, doprava zdarma a dárek ke každé objednávce. 21.11. až 1.12.2022
 

Reklamace

Máte dotaz?

Pokud potřebujete poradit s reklamací nebo máte dotaz na stav reklamace, kontaktujte nás na e-mail
reklamace@eshopeiffel.cz

Jak odeslat reklamaci?

1) Zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození během přepravy
2) Balík opatřete viditelným nápisem REKLAMACE
3) Do zásilky vložte kopii faktury nebo jiný dokument prokazující nákup
4) Do zásilky také nezapomeňte uvést popis závady nebo informaci, že se jedná o odstoupení od smlouvy v rámci 14ti denní lhůty
5) Pokud zboží vracíte v rámci 14ti denní lhůty, musí zboží být vráceno v nepoškozeném stavu, bez známek užívání, včetně všech visaček a štítků.

Kam zboží odeslat?

Eshop Eiffel - REKLAMACE
Dobronická 892
Praha 4 - Kunratice
148 00

Formuláře ke stažení

Zde si můžete také stáhnout reklamační formulář nebo formulář odstoupení od smlouvy, který doporučujeme přiložit:
1) Reklamace zboží - formulář
2) Odstoupení od smlouvy - formulář


Další informace

Další informace naleznete také v sekci Obchodní podmínky a reklamační řád