EIFFEL OPTIC ESHOPEIFFEL.CZ Pro ženy Pro muže Slevy a akce
» Knihy » Učebnice, odborná literatura » Společenské, humanitní vědy » Management, řízení, personalistika

Management kvality služeb v cestovním...

349 Kč s DPH
SKLADEM
Kód zboží: PEM.0244612 , Sazba DPH: 10%
 
 
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Název: Management kvality služeb v cestovním...
Edice: Manažer
Autor: Kateřina Ryglová; Ida Rašovská
Jazyk: čeština
Nakladatelství: GRADA
Značka: GRADA
Druh: Kniha
Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stránek: 192
V prodeji od: 09/2017
Rozměry (výška x šířka x tloušťka): 127x127x11 mm
ISBN: 978-80-247-5021-7

Mohlo by Vás také zajímat